Majonezy idealne dla gastronomii

Świadomość żywieniowa konsumentów wzrasta z roku na rok. Badania wskazują, że ponad 70% Polaków regularnie sprawdza skład kupowanych produktów. Znaczna część ankietowanych uważa także, że podstawą zdrowego życia jest zbilansowana dieta. Powiedzenie jesteś tym co jesz staje się podstawą pozytywnych nawyków żywieniowych. Branża gastronomiczna podąża za oczekiwaniami klientów i coraz chętniej wprowadza do swojej oferty produkty roślinne – i dobrze! Przyjrzyjmy się jednemu z nich, który jest zdrową alternatywą dla majonezu.

Cremajo, czyli zdrowa alternatywa majonezu

Cremajo to produkt roślinny, który nasza firma wprowadza na rynek jako zdrową alternatywę dla tradycyjnych majonezów. Wysokotłuszczowe produkty, które od lat goszczą na stołach Polaków, trudno uznać za zdrowe produkty. Tradycyjny majonez jest bardzo kaloryczny i dostarcza do organizmu duże ilości cholesterolu. Składa się głównie z tłuszczu, zawierając śladowe ilości białka i węglowodanów. Co więcej, wzbogacany jest sztucznymi aromatami i polepszaczami smaku. Zamiast po tradycyjny majonez warto sięgnąć po lekki sos Cremajo – smaczny, naturalny i… niezawierający jajek! Cremajo to produkt roślinny, który dedykowany jest dla wegetarian, wegan, felxitarian, alergików i wszystkich osób, którym zależy na zdrowym żywieniu.

Niska zawartość tłuszczu sprawia, że doskonale nadaje się do spożycia przez sportowców oraz osoby dążące do bycia fit lub będące na diecie odchudzającej. Cremajo nie jest produkowany na bazie jajek i nie zawiera w swoim składzie żadnych dodatków pochodzenia zwierzęcego. Jest pozbawiony grochu i soi, a tym samym nie zawiera glutenu i może być spożywany przez osoby z celiakią. Cremajo nie ma też w swoim składzie żadnych alergenów (poza śladowymi ilościami gorczycy), więc chętnie sięgają po niego także alergicy. Nie znajdziemy w nim żadnych substancji konserwujących. Cremajo w sprzedaży detalicznej dostępny jest w wygodnych opakowaniach szklanych z zawartością tłuszczu obniżoną do 20% lub do 40% oraz w wersjach smakowych z curry, lub czosnkiem.

Moda na produkty roślinne w gastronomii

Współcześnie bardzo wyraźna jest moda na dietę bezglutenową, wegetarianizm, surowce nieprzetworzone, superfoods, produkty ekologiczne czy ograniczanie spożycia mięsa, czyli flexitarianizm. Ograniczenie spożycia mięsa i produktów odzwierzęcych wśród konsumentów sprawiło, że rynek gastronomiczny musiał znacznie poszerzyć ofertę produktów roślinnych. Popularność roślinnego jedzenia dynamiczne wzrasta i staje się jednym z najważniejszych trendów żywieniowych. Badania wskazują, że niemal ¾ ankietowanych jest zainteresowanych redukcją spożycia mięsa. Wpływ na rozwój roślinnych trendów ma z pewnością nie tylko troska o polepszenie kondycji organizmu, ale także poprawę warunków środowiska naturalnego. Nie bez znaczenia pozostają także kwestie etyczne.

Troska o środowisko to must have współczesnych firm. Lokale gastronomiczne muszą podążać za najnowszymi trendami i odpowiadać na potrzeby konsumentów, ponieważ tylko w taki sposób pozostaną konkurencyjne. Akcentowanie znaczenia zdrowego żywienia w diecie to nie tylko moda, ale przede wszystkim wyraz przekonań i poglądów. Unowocześnianie oferty lokali gastronomicznych powinno polegać przede wszystkim na wprowadzaniu do menu alternatyw dla tradycyjnych i niestety nie zawsze zdrowych produktów. Cremajo to propozycja od Starck’s, która może stać się zamiennikiem wysokotłuszczowych majonezów i sosów w twojej restauracji. Nowoczesne lokale gastronomiczne i modne koncepty vege z pewnością docenią nasz produkt. Cremajo dla gastronomii dostępny jest w większych opakowaniach w wariantach 2,5 kg, 5 kg lub 10 kg.

Partnerzy